Review of Lapland Odyssey (2010) by Kimmo J — 01 Jan 2011
Todellinen tikipoksi-challenge. Hetken pelkäsin elokuvan alkumetreillä että meneekö tämä sittenkin todella syvälle, mutta hyvin Dome hoiti homman kasaan eikä Kasperkaan ollut täysin toivoton.
Komedia on vaikea laji, sanotaan, mutta suomi/lappi-hjuumori ei hypi liikaa silmille, paitsi TIS-51, ja oikeastaan ja loppujen lopuksi kyseessä on erittäin onnistunut suomi-komedia. Suosittelen, avoimella mielellä ja à 1/4berkritiikki narikaan.
This review of Lapland Odyssey (2010) was written by Kimmo J on 01 Jan 2011.
Lapland Odyssey has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
