Review of Lapland Odyssey (2010) by Petteri R — 29 Apr 2011
On hämillään... Jo toinen kotimainen elokuva vuoden sisään, josta tykkäsin.. Täälläkin on opittu näköjään jotain vihdoinkin. :).
This review of Lapland Odyssey (2010) was written by Petteri R on 29 Apr 2011.
Lapland Odyssey has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
