Review of Martha (1974) by Bradley R — 23 Nov 2007
Fassbinder kuvaa sadistista avioliittoa niin liioitellun tyylitellysti, että heikompi jättää leffan kesken ja vahvempi miettii oliko tässä nyt mieltä. Hieno saavutus, mutta elokuvallisesti ongelmallinen tapaus.
Tämä elokuva ei virtaa, ei kulje, mutta yksittäisissä kuvissa on sellaista voimaa, josta keskinkertaiset ohjaajat haaveilevat. Melodraaman ystäville tämä on must - tässä F. on viimeistään todella vääntänyt amerikkalaisen melodraamaperinteen omaksi, oudoksi kuvakseen.
This review of Martha (1974) was written by Bradley R on 23 Nov 2007.
Martha has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
