Review of Against the Dark (2009) by Steve E — 17 Feb 2009
Niin siis ei tässä mitään vampyyreita ollu, vaan zombeja.. eli perus virus-zombeja.. Kyllähän tän arvas kuin paska tää voi olla, mut oli pakko nähä Steven Segal zombi-leffassa.
. ja segalista ei paljoa näy tässä leffassa, saatikka tee ees mitään, kävelee vaan!!!! Aika naurettava suoritus.. ja kyl rupes ottaa päähän ku tätä alko kattoon :( Tää on taas sitä rahantuhlausta tekijöiltä!
This review of Against the Dark (2009) was written by Steve E on 17 Feb 2009.
Against the Dark has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
