Review of My Name Is Modesty: A Modesty Blaise Adventure (2004) by Nicolas Ä — 24 Nov 2007
Huhhuh mitä kuraa. ylinäyteltyä ja amatöörimäistä puuhastelua. itse tarinassa olisi ollut aineksia muuhunkin, mutta soppa on poltettu pohjaan ja pahasti.
Ainoa hyvä puoli on elokuvan siedettävä pituus. jos olisi kestäny minuutinkaan enemmän, niin olisi jäänyt kesken.
This review of My Name Is Modesty: A Modesty Blaise Adventure (2004) was written by Nicolas Ä on 24 Nov 2007.
My Name Is Modesty: A Modesty Blaise Adventure has generally received negative reviews.
Was this review helpful?
