Review of Lapland Odyssey (2010) by Pekka I — 04 May 2011
Melkoinen pettymys, elokuva, johon ei voinut oikein mitenkään muuten samaistua kuin suomalaisen miehen tossunalla oloon--- sen monilla variaatioilla... Ei kovinkaan hauska ja käsis kuin jostain -70 luvun huonosta roadmoviesta.
Näyttelijätkin melkein ärsyttivät muka-lappalaismurtheellaan :(.
This review of Lapland Odyssey (2010) was written by Pekka I on 04 May 2011.
Lapland Odyssey has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
