Review of Love and a Bullet (2002) by Tara S — 02 Jan 2009
Palkkamurhaajat posauttelevat ihmisiä pois päiviltä ja puhuvat samalla cappucinosta ja ruoanlaitosta. Vau. Hassua. Tai olisi ehkä, jos dialogi olisi muutakin kuin keskenkasvuista Tarantino-plagiointia.
Ihan hyviäkin juttuja tämä sisältää, mutta kaiken kaikkiaan melko mielikuvituksettoman typerää fanboy-matskua linjalla Scorsese-Tarantino. Ohjauksena lahjatonta tavaraa, mutta Treachin olemus pelastaa snadisti.
En mä silti sen peniksestä ole kiinnostunut.
This review of Love and a Bullet (2002) was written by Tara S on 02 Jan 2009.
Love and a Bullet has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
