Review of Gorky Park (1983) by Joseph B — 30 Dec 2010
'Uunoltahan' se aluksi tuntuu, kun sanotaan ensin että ollaan Moskovassa, mutta taustalla näkyy Eduskuntataloa, Kansallismuseota, Kallion kirkkoa, Seurasaarta, jne. Ei tuo kuitenkaan sitten lopuksi paljoa häirinnyt (paikkojen bongausta lukuun ottamatta) katsomiskokemusta.
This review of Gorky Park (1983) was written by Joseph B on 30 Dec 2010.
Gorky Park has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
