Review of Ganes (2007) by Salla I — 07 Aug 2008
Enemmän olisi kaivannut koko bändistä ja vähemmän Remusta. Kokonaisuutena kuitenkin ihan mukava elokuva. Lopussa Tavastian seinällä oleva Norther teksti vei hieman pois 70-luku fiiliksistä ;).
This review of Ganes (2007) was written by Salla I on 07 Aug 2008.
Ganes has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
