Review of Absurdistan (2008) by Harri-Pekka P — 23 Aug 2008
Nokkela ja paikoitellen todella hauska fantasiatarina. Rakentaa hienon ja ehean oman maailman, joka muistuttaa jokseenkin Mad Maxin ja Kurdistanian sekoitusta.
This review of Absurdistan (2008) was written by Harri-Pekka P on 23 Aug 2008.
Absurdistan has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
